طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

در قرارداد خدمات نگهداری و مدیریت سایت موارد مهمی است که باید بهش توجه کنید.

بنابراین در صورتی که قصد دارید امکانات خاصی در وب سایت خود داشته باشید، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

معمولا در قسمت بالای منو از کلید ناوبری برای تغییر زبان استفاده می شود.

روش چند زبانه کردن سایت (روش سابدامین هزینه بیشتری از استفاده سابفولدر دارد اما نسبت به روش دوم برتری دارد.)

علاوه بر این تخصص، عوامل دیگری نیز در شرکت های طراحی سایت دخیل هستند. این عوامل را می توان جغرافیای شرکت در نظر گرفت. بنابراین شرکت‌های طراحی وب در کلان‌شهرها به دلیل هزینه‌های بالاتری مانند اجاره و موارد مشابه، پول بیشتری دریافت می‌کنند.

موردی که اکثرا بعد از طراحی سایت دو زبانه فراموش می کنند، ترجمه درست تک تک صفحات و نه صرفا صفحه اصلی است.

اگر هزینه ها با بودجه ای که برای راه اندازی کسب و کار آنلاین در نظر گرفتیم همخوانی نداشته باشه پروژه شروع نمیشه یا حتی اگه شروع هم بشه سرنوشت نامعلومی داره.

بیبی دوج چیست؟ بررسی سرمایه گذاری روی آن در سال‌های آینده

هم چنین یک رابط کاربری ساده و کاربردی دارد که مهم ترین ویژگی آن است. این سادگی هر وبمستری را قادر می سازد تا با هر سطحی از دانش طراحی به راحتی از قابلیت های آن استفاده کند. حال به بررسی مزایای وردپرس می پردازیم.

محاسبه آنلاین با یک ابزار مثل ماشین حساب محاسبه هزینه طراحی سایت همیشه یک ایده خوب بوده که ما در حال اجرایی کردنش هستیم.

سلام موارد زیادی وجود دارن چند نمونه رو بخوایم نام ببریم شامل چارچوب و فریم ورک رابط کاربری میشه و رویکرد برنامه نویسی یا معماری نرم افزار وب و غیره رو شامل میشه.

اگه بخوام در یک کلمه جواب همه این سوالات رو بدم بهتره برم سراغ آمار و اطلاعات روز دنیا.

فرقی هم نمی‌کند که سایت خود را ریسپانسیو طراحی می‌کنید یا آداپتیو. در هر صورت باید تصاویر باکیفیت و جذابی را برای آن انتخاب کنید.

همکاری پابرجا میان تیم گوگل ادز نوین و مجموعۀ گوشی شاپ ثابت کرد موفقیت در تبلیغات گوگل با صرف هزینه‌های تبلیغاتی گزاف هیچ ارتباطی ندارد!
در این جلسه حضور در طی پرسش پاسخ‌های فنی یک فرم نیازسنجی تهیه می‌شود که در نتیجه این فرم، نیاز یک کسب‌وکار به درستی درک می‌شود. این نیازسنجی به تیم فنی ما این ادراک را می‌دهد که این طراحی وب سایت داینامیک برای صاحب سایت قرار است در آینده چه سودی داشته باشد؟ و کدام نیاز کاربر سایت را پاسخگو باشد؟ بدین شکل می‌توان تعیین کرد که این سایت در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال طراحی یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و منحصر به فرد هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هاستینگ – هاست ٬ میزبانی وب – به خدمات میزبانی فایل ها و صفحات و برنامه ها… و ایمیل های مختص به یک دامنه اینترنتی اطلاق میشود که در فضای دیسک سرور میزبان بارگذاری میشود…

آدرس صفحات در وبسایت های فارسی زبان معمولا یا فارسی یا انگلیسی است اما برای هدف گذاری سئو بهتر برای کشور های عربی یا روسی بهتر است از نحوه آدرس دهی به زبان آن ها استفاده کنیم تا به هنگام سرچ کلمه کلیدی شانس بیشتری برای دریافت رتبه داشته باشیم.

یکی دیگر از بهترین مزیت های وردپرس بروز رسانی های متعدد و البته رایگان آن است. این بروز رسانی را تیم توسعه دهنده وردپرس به طور منظم و در فواصل زمانی مختلف منتشر کرده و به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

تفاوت اساسی ماژول و پلاگین اینه که ماژول ها قطعات سازگار و یکپارچه ای هستند که به خوبی در کنار هم قرار میگیرن و با هم کار میکنن. برعکس پلاگین و افزونه که هر پلاگین رو یک نفر و با یک الگوی کاملا متفاوت نوشته و ناسازگاری زیاد بین افزونه های مختلف سبب افت سرعت سایت وردپرس و افت و کاهش تجربه کاربری و عدم رضایتمندی کاربران از رابط کاربری و طراحی عملکردهاست.

خب اصلی ترین مورد بر اساس تجربه، کیفیت محتوای ترجمه شده است که به شکل گوگل ترنسلیت نباشد! اینگونه نه تنها مخاطب در خواندن محتوا اذیت می شود، بلکه در اعتماد سازی و ایجاد ارتباط نیز تردید می کند.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم مطالعه نمایید: آموزش طراحی هدر سایت (راهنمای جامع)

این اعداد تقریبی هستند و برای اطلاع از قیمت دقیق بهتره نیازمندی‌هاتون رو مشخص کنید.

هزینه طراحی سایت از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان است و بسته به امکانات و ویژگی ها و استانداردها متغیر است.

سلام موارد زیادی وجود دارن چند نمونه رو بخوایم نام ببریم شامل چارچوب و فریم ورک رابط کاربری میشه و رویکرد برنامه نویسی یا معماری نرم افزار وب و غیره رو شامل میشه.

نکته: اگر با وبزی وب‌سایت خود را طراحی کنید، نیازی به کدنویسی ندارید و محتواهای جاسازی‌شده نیز به‌خوبی با صفحۀ لینک منبع موبایل سازگار می‌شوند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز نیز هست. بدین معنی که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از منابع وردپرس استفاده کنید. منظور از منابع وردپرس امکاناتی مانند قالب ها، پوسته ها، افزونه ها و … است.

مثلا برخی از وب‌سایت‌ها، لینک‌های ناوبری را به پایین صفحه منتقل کرده و در قالب یک منوی افقی چسبیده نمایش می‌دهند.
وب‌سایت اپل از سایت‌‌هایی است که طراحی تطبیقی دارد. ساختار این سایت در دستگاه‌های مختلف کم‌‌و‌بیش به یک شکل است؛ اما تعداد بخش‌های وب‌سایت در تمامی دستگاه‌ها یکسان است.

سرویس دهی منابع استاتیکی از چه دامنه ای انجام میشه؟ دامنه اصلی سایت یا یک دامنه بدون کوکی؟ سرویس دهی از دامنه بدون کوکی سبب افزایش سرعت بارگذاری صفحات و سهولت سرویس دهی و کش شدن منابع از سرور وب میشه.

از شکل و شمایل متون وب‌سایت خود چه انتظاری دارید؟ احتمالا می‌خواهید که فوق‌العاده باشد و هویت برند شما را منعکس کند.

با وردپرس هر فردی می تواند با حداقل اطلاعات فنی در برنامه نویسی وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. وردپرس طوری طراحی شده است که کار هایی مانند: مدیریت پست ها، آپلود تصاویر، اضافه کردن صفحات جدید و … را بسیار آسان کرده است.

سوالی که دارم اینه که آیا شرکت مشا در زمینه طراحی سایت و نحوه خرج کردن هزینه برای اینکار مشاوره هم میده؟ اگه مشاوره می‌دین چطوری باید باهاتون ارتباط برقرار کنم؟

البته امکانات پرتال فقط به اینجا کلیک کنید همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

در واقع این نوع از طراحی وب، چیدمان وب‌سایت شما به‌طور خودکار با هر صفحۀ نمایشی سازگار می‌کند.

تصاویر وب‌سایت ابزار بسیار مفیدی در طراحی، برندسازی، داستان‌سرایی و فروش محصولات شما هستند.

اگر مایل به برآورد هزینه طراحی سایت وردپرس هستید میتونید از اطلاعات جدول زیر استفاده کنید.

شکل تعامل کاربران با وب‌سایت نیز در دستگاه‌های مختلف، متفاوت است. مثلا یک نوار لغزنده ممکن است برای همه کاربران یکسان به نظر برسد؛ اما خدمات طراحی سایت کاربران موبایل باید با لمس‌کردن آن به سمت چپ یا راست صفحه بروند و کاربران دسکتاپ هم لازم است که برای حرکت‌دادن آن از ماوس استفاده کنند.

این عوامل سبب می شود که شما بتوانید به وسیله ی وردپرس هر نوع سایتی را اعم از وبلاگ، شخصی، فروشگاهی، آموزشی، ادامه مطلب مجله خبری و … بسازید.

الان متوجه معایب اون شدم. روش صحیح برای انجام این کار چیه؟

پاسخ به همه این سوالات شما رو تا حد زیادی به قیمت طراحی سایت وردپرس نزدیک میکنه.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.

Report this wiki page