برترین راهنمای طراحی وب سایت - طراحی سایت چیست

Wiki Article

منبع باز: در ابتدا بهتر است بگوییم نرم ‌افزار منبع باز چیست. نرم افزار منبع باز نرم ‌افزاری است که کد منبع آن برای اصلاح یا ارتقا توسط همگان در دسترس است. وردپرس به عنوان چنین نرم‌ افزاری، این امکان را دارد تا هر روزه توسط تعداد زیادی از توسعه‌ دهندگان در سرتاسر دنیا بهبود داده شود. این امر نیز باعث می شود تا توسعه ‌دهندگان همواره ویژگی ‌های جدیدی را به این پلتفرم بیفزایند.

ضمنا می‌توانید با استفاده از ابزار «پهنان کردن المان در موبایل / تبلت / دسکتاپ» المان‌هایی که می‌خواهید فقط در یک دیوایس به نمایش درآیند را انتخاب نمایید.

هزینه راه اندازی سایت ، قیمت طراحی سایت با وردپرس یا همان تعرفه سایت وردپرس بر اساس روند کاری و مولفه های متفاوتی تعیین می شود. پیش از استفاده از قالب وردپرس و پیش از اینکه ما بخواهیم به شما فهرستی از مبلغ های متفاوت در طراحی سایت با وردپرس ارائه دهیم بهتر است مطالبی را که در ادامه می آید مطالعه کنید. بهتر است به این نکته توجه کنید که با وجود تمام نکات مثبتی که در طراحی سایت با وردپرس ذکر خواهد شد، به هر حال ایراداتی نیز در این قالب های آماده وجود دارد. به همین علت توصیه ی ما این است پیش از برداشتن هر گامی با مشاوران، کارشناسان و افراد حرفه ای مورد اعتماد خود در این حوزه مشورت کنید. شاید در ابتدا قیمت پایین و راه اندازی ساده و سریع از جمله نکاتی باشد که گروهی را به استفاده از وردپرس ترغیب کند و از توجه به دیگر نکات غفلت کنند.

امکان ساخت‌ کد تخفیف درصدی، عدد ثابت امکان ایجاد محدودیت برای کد تخفیف (تعداد استفاده، رنج قیمت، کاربر خاص، محصول خاص) امکان ساخت نامحدود کد تخفیف امکان نمایش پاپ‌آپ در سایت طراحی شده

نکته: اگر با وبزی وب‌سایت خود را طراحی کنید، نیازی به کدنویسی ندارید و محتواهای جاسازی‌شده نیز به‌خوبی با صفحۀ موبایل سازگار می‌شوند.

به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات پشتیبانی به صورت کامل انجام میشود.

سلسله‌مراتب بصری، مسیری است که چشم بازدیدکننده در یک صفحۀ وب دنبال اینجا می‌کند. وجود یک سلسله‌مراتب بصری منظم در طراحی نسخۀ موبایل وب‌سایت‌ها بسیار مهم است؛ چراکه طراحی‌ نامرتب یک وب‌سایت باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان، تمرکزشان را از دست بدهند طراحی وب سایت چیست و در نهایت آن وب‌سایت را ترک کنند.

دلیل دیگر رقابتی بودن تعرفه طراحی سایت در رویا وردپرس، حمایت از کسب و کارها و استارت آپ‌ها می‌باشد تا بتوانند براساس بودجه حتی کم، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایند.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

امروزه شرکت های بزرگ و کوچک بنا به دلایل مختلفی اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنند. از جمله دلایل می توان به معرفی محصولات و خدمات، افزایش بازار داخلی و خارجی،  ارائه رزومه کاری، منبع برندسازی، برداشتن محدودیت های زمانی و مکانی، کاهش مخارج و هزینه ها، ورود به عرصه رقابت و غیره اشاره کرد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که گوگل نمی‌تواند عکسی که روی سایتتان می‌گذارید را ببیند و این متن عنوان و نوشته جایگزین عکس است که گوگل را راهنمایی می‌کند که این عکس چه چیزی را نشان می‌دهد.

درباره وب آقا شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده به تخصص ما اعتماد کنید و رشد روز افزون داشته باشید. ما با ایده پردازی متخصصان در این حرفه نیازهای شما را برطرف می کنیم.

نکته: تکنیک طراحی وب ریسپانسیو هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارها مفید است. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران، کارهای بیشتری را با گوشی و سایر گجت‌های هوشمند خود انجام دهند.

اما سعی کرده‌ایم خارج از چارچوب تجاری شرایط را به نوعی فراهم آوریم تا طراحی سایت حرفه ای شما عزیزان با آرامش خاطر در جهت موفقیت کسب و کار اینترنتی خود فعالیت کنید.

Report this wiki page