راهنمای قطعی خدمات طراحی سایت - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

طرح اولیه را به مشتری نشان دهد و در صورت درخواست مشتری، آن را تغییر دهد

اندازه مناسبی برای قسمت جستجو در نظر بگیرید. کوچک کردن بخش جستجو، اشتباه رایجی است که بیشتر طراحان مرتکب می‌شوند. البته، کاربران می‌توانند متنی طولانی در بخشی کوچک تایپ کنند اما تنها بخشی از متن برایشان مشخص است که قابلیت استفاده این بخش جستجو را پایین می‌آورد چرا که دیدن کل متن برایشان امکان‌پذیر نیست.

این دومین طرح ناوبری است که معمولاً موقعیت مکانی کاربر در وب ‌سایت را به او نشان می‌دهد.

از بردکرامب به عنوان جایگزینی برای ناوبری اولیه استفاده نکنید. ناوبری اولیه باید عنصری است که کاربر را هدایت می‌کند، درحالی‌که بردکرامب صرفاً کاربر را حمایت می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چنانچه در حوزه طراحی سایت نیازمند ارائه مشاوره و خدمات حرفه ای و تخصصی هستید می توانید از طریق سایت منبع این صفحه با ما در ارتباط باشید.

کاری کنید، دیده شوند. همان‌طور که جیکوب نیلسن می‌گوید، شناخت چیزی آسان‌تر از به خاطر آوردن آن است. حجم حافظه کاربر را با مرئی ساختن دائمی همه گزینه‌های مهم منوی سایت کوچک کنید.

بازاریابی و تبلیغاتی ادامه آذر ۱۱, ۱۴۰۰ آژانس دیجیتال مارکتینگ یا فریلنسر دیجیتال مارکتر؟ آشنایی با مزایا و معایب همکاری با هرکدام!

شرکت نرم‌افزاری ویستا ارائه‌کننده انواع طراحی سایت مشابه برندهای مختلف

تجربه ای در زمینه طراحی سایت برای خود دارید؟ طراحی سایت اختصاصی چه چالش هایی برای شما داشته است؟

بیایید در ادامه در مورد مواردی چون ، طراحی سایت به چه دردی می‌خورد، طراح وب سایت کیست و برای طراحی به چه دانشی نیاز داریم.و تاریخچه آن بیشتر صحبت کنیم .

این مورد را میتوان در سازمان ها بیشتر مشاهده نمود . بسیاری از ارگان های اینجا کلیک کنید دولتی و یا خصولتی و یا خصوصی برای اینکه بتوانند نیروهای خود را در خارج از محیط کار ، مشغول کار نگه دارند .

فراموش نکنید که همیشه پروسه همکاری با یک گرافیست وب می‌تواند نتایج بسیار بهتری را برای شما رقم بزند.

همه توضیحات بیشتر چیز در مورد طراحی وب

Report this wiki page